Informatie voor leden

ZATERDAG 9 januari 2016 is het weer zover: we starten het jaar weer fris met een stevige wandeling tijdens de 5e editie van onze inmiddels beroemde stappenstampendag. Na die wandeling is het ook bij deze jubileum-editie, weer traditie om met elkaar een flink bordje "stamp" met worst te eten om de energie weer aan te vullen! Natuurlijk hebben we op dat moment nog de gelegenheid om elkaar al het goeds voor 2016 te wensen. Wij hopen, nee weten zeker, dat het weer een fantastisch scoutingjaar gaat worden!

HET PROGRAMMA
verdere informatie volgt zo snel mogelijk

De Scoutwet:
"Een scout trekt er samen met anderen op uit om de wereld om zich heen te ontdekken en deze meer leefbaar te maken. Hij is eerlijk, trouw en houdt vol. Hij is spaarzaam en sober en heeft zorg voor de natuur. Hij respecteert zichzelf en anderen."

Teek, klik en ga naar www.tekenradar.